Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Halloj c:

Av Tova & Miranda - 10 juni 2012 14:34


Hej hej ^^ ♥
Vi som sköter bloggen heter Tova & Miranda. Vi kallas för Tovis & Manda. Tovis är 12 och Manda snart 12   
Vi går i samma klass c: Tova spelar   och Miranda har spelat      
Vi älskar att fotografera i naturen. Våra drömjobb är att bli naturfotografer   
Vi kommer att lägga upp naturfoton på denna blogg   

Cao cao    Har'e bäst  

Vi älskar smileysar!                                                               

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tova & Miranda - 25 juni 2012 14:32

Nu har jag (Tova) fått en hund    Rasen är welsh springer spaniel. Han är UNDERBAR!  Han heter Charlie  Nu är han ca 8 veckor. Vi hämtade honom den 23 juni. Här är lite bilder på honom c: Inga jättebra bilder direkt, tagna med datorn x)       ...

Av Tova & Miranda - 18 juni 2012 18:34

Japp jag (Miranda) är själv hemma  Gött asså  Här kommer en bild på min katt          Syns (stavning??? (i) ) inte så mkt och så... och det är bara på huvudet som ni nog ser     ...

Av Tova & Miranda - 14 juni 2012 20:38

Här kommer fler bilder (Av Tova)               

Av Tova & Miranda - 14 juni 2012 20:23

Här kommer lite bilder som Tova tagit!  K O M M E N T E R A !  Hehe, men jaa, titta och njut!                     Sorry om vi redan laddat upp några av bilderna           ...

Av Tova & Miranda - 13 juni 2012 17:08


Yeyy, jippie!        ÄÄNTLIGEN ÄR DET SOMMARLOV!          Vad ska ni göra på sommarlovet? Jag (Tova) ska skaffa hund        Miranda ska åka till Öland (trooor jag... 99,9% säker..) och jaa.. Chilla eller nåt?    Men jaa, sommarlov äger!       ...

Presentation


Vi är två tjejer på 12 & snart 12 år som älskar att fota :D Vi heter Tova och Miranda, kallas för Tovis och Manda c: Våra drömjobb är såklart naturfotografer :) Tova har en hamster & snart en hund och Miranda har två katter.
Har'e bäst! ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du tipsat någon annan om bloggen?
 Ja
 Nej
 Jag ska

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards